12 de dec. de 2010

Jimmy Liao

Aproveitamos para recomendar calquera libro de Jimmy Liao, autor e ilustrador de libros tanto para público infantil como adulto.

Podedes ver algún exemplo nas páxinas da editorial Barbara Fiore Editora onde aparecen anaquiños dalgún dos seus libros: El sonido de los colores, Secretos en el bosque, La noche estrellada, Esconderse en un rincón del mundo, ou aproveitando o tema do medo: El monstruo que se comió la oscuridad.

Os libros de Jimmy Liao presentan textos aprentemente sinxelos acompañados dunhas ilustracións cheas de cor e múltiples significados:

"En mi corazón vive una niña que siempre que tiene la sensación de que el mundo no funciona, se esconde en su rincón.....
.... En mi corazón vive una niña que siempre se esconde en el rincón, pero sólo por un rato. Es porque necesita un poco de tiempo para volver a encontrar su lugar en el mundo. "
(Esconderse en un rincón del mundo. Barbara Fiore Editora)

Dende aquí queremos compartir o vídeo adaptación en debuxos animados de El pez que sonreía, que levou o Premio Especial á Mellor Curtametraxe de Animación do Festival Internacional de Berlín no ano 2006.

1 comentario:

  1. You really make it seem so easy with your presentation but I find this matter
    to be actually

    something which I think I would never understand.
    It seems too complicated and very broad for

    me. I am looking forward for your next post, I’ll try to
    get the hang of it!
    Here is my site - adfty.net

    ResponderEliminar