26 de xan. de 2011

Sempre PAZ

Coidar a Terra é traballar pola PAZ Meu Xeneral...

-Alto, alto, Xeneral!
Onde vas? vas á guerra?
Non me mates a pombiña
que naceu no meu pombal.
E non me lixes a auga
na que me vou bañar.

Non dispares os canóns
onde hai campos de pan.
Non nos queimes os bosques
que manteñen limpo o ar.
E non me rompas a escola
que a escola é o meu soñar.
Que as túas balas non maten
ao neno que grita Paz.

(Alto, alto, Xeneral!)

Onte as nenas e nenos
plantámosche un rosal,
xeneral, meu xeneral.
Dámosche tódalas rosas,
e o perfume do azar.
Que o teu corazón se encha
de sorrisos, xeneral.

Adaptación de José González Torices. "Poemas para la Paz".


"Lo grito aquí: ¡Paz! Y lo grito

llenas de llanto las mejillas.
¡Paz, de pie! ¡Paz! ¡Paz, de rodillas!
¡Paz hasta el fin del infinito!
No otra palabra, no otro acento
ni otro temblor entre las manos.
¡Paz solamente! ¡Paz, hermano!
Amor y paz como sustento."

Rafael Alberti


Barquiño de papel:




Cómplices:

Ningún comentario:

Publicar un comentario